مصاحبه سايت شركت ملي نفت با دكتر صياد

دانش‌آموزان ایرانی با یک ذهن خسته وارد دانشگاه مي‌شوند
آگوست 15, 2012
تفاوت مدیران در اونور دنیا و اینور دنیا!
سپتامبر 5, 2012

ارزیابی کارکنان شرکت نفت بر مبنای شایسته محوری:

فاز دوم نرم افزار طرح مدیریت عملکرد شرکت ملي نفت عملیاتی می شود

مسئول اجرای طرح مدیریت عملکرد شرکت ملی نفت ایران گفت: نسخه دوم نرم افزار طرح مدیریت عملکرد شرکت نفت تا 2 ماه آینده نهایی خواهد شد.

سعید صیاد شیرکش؛ مسئول اجرای طرح مدیریت عملکرد در شرکت ملی نفت ایران با اعلام اين مطلب گفت: نسخه دوم نرم افزار طرح مدیریت عملکرد شرکت ملی نفت ایران با هدف تامین نیازهای کاربران و استفاده آسانتر از سوی مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ملی نفت طراحی شده و تا 2 ماه آینده نهایی خواهد شد.

وی كه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني مديريت منابع انساني گفت و گو مي كرد در ادامه از اجرای طرح مدیریت عملکرد در سطح شرکت ها و ستادهای زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران خبر داد و گفت: از پایان امسال ارزیابی کارکنان با شیوه ای جدید صورت می گیرد.

صیاد با اشاره به اینکه در طراحی الگوی جدید مدیریت عملکرد، سعی شده تا معایب شیوه های ارزیابی گذشته مورد مطالعه و آسیب شناسی قرار بگیرد، گفت: بر این اساس ارزیابی کارکنان از طریق خود افراد و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت ملی نفت ایران انجام می شود.

وی تاکید کرد: با بهره مندی از این الگوی ارزیابی، شایسته محوری در شرکت ملی نفت، مبنای عمل قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب از تضییع حقوق کارکنان که پیشتر به دلایلی از جمله ارزیابی های ناقص مدیران صورت می گرفت، جلوگیری خواهد شد
جهت اطلاعات بيشتر به آدرس ذيل مراجعه نماييد:
http://hrm.nioc.ir/Lists/news/NewsDispForm.aspx?ID=48

]]>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *