تیتر جذاب تجاری

فروشنده موفق – مشتري راضي
آوریل 26, 2011
5 استراتژی بازاریابی برای صاحبان تجارت خُرد
آوریل 26, 2011

شما فقط به چند ثانيه براي جلب توجه مشتري نياز داريد ، شناخت علايق آنها موجب تداوم خواندن آنها به آنچه در روي سايت شما يا کاتالوگ و بروشور شما است مي‌گردد.عنوان، اولين چيزي است كه مشتري مي‌خواند. چهار نفر از پنج نفر براي آگاهي بيشتر از محصولات و خدمات شما براساس عنوان شما به خواندن ادامه مي‌دهند.آيا عنوان‌هاي شما توجه مشتري را به خود جلب مي‌كند يا آنها را گيج و گمراه مي‌كند؟ آيا عنوان‌هاي شما باعث برانگيختن مشتري براي درك و يادگيري بيشتر درباره محصولات و خدمات شما مي‌شود يا باعث مي‌شود كه مشتري به نوشته‌هاي شما بي‌توجهي كرده و سايت ديگري را انتخاب كند؟روي اسم شركت تاكيد جدي نداشته باشيد بسياري از شغل‌هاي جزيي و يا تعداد بسياري از شغل‌هايي كه جزيي نيستند اسامي خودماني ندارند.
تا زماني كه اسم شما در ميان 10 نوع شناخته شده مانند craftsman، Waterford، RollsRoya، Discaverychannel- WD-40يا crayola قرار دارد، بسياري از افراد تصادفاً اسم شركت شما را به هيچ چيز ديگري ربط نمي‌دهند.
آيا تا به حال از وب‌سايتي ديدن كرده‌ايد يا تبليغات مكتوبي را خوانده‌ايد كه اسم كارخانه در بالاي صفحه قرار داشته باشد و چيزي شبيه به دوستان تجاري باشد؟ تا زماني كه اسم كارخانه (شركت) شما كار شما را شرح مي‌دهد نمي‌تواند توجه مشتري را جلب كند، پس آن را به گوشه‌اي انتقال دهيد و فضا را براي عنوان سازنده‌تري آماده سازيد.
با صرف نظر از خوش‌آمدگويي در بسياري از وب‌سايت‌ها، اولين خطي كه مي‌خوانيد “به سايت ما خوش آمديد است” ، اين دليلي است براي اينكه شما اين جملات را تبليغات مكتوب نمي‌بينيد. خوش‌آمدگويي در مطالب مربوط به بازار و خريد و فروش وقف‌تلف‌كني است ،آنها به مشتريان احتمالي شما براي درك بيشتر از كار شما كمي كمك مي‌كند.توضيحات مبهم و جملات نامعلوم مانند �هدف ما اين است كه شما را با استفاده از اطلاعاتتان و استطاعت مالي براي رسيدن به بالاترين حد عامل بالقوه شما به موفقيت برسانيم� را حذف كنيد. شايد بتوانيد پاسخگوي تعدادي از شغل‌ها و حرفه‌ها باشيد اين شغل‌ها مي‌توانند به مدرسه آشپزي، مديريت ،پزشك مشاور و با توجه داشتن به يك برنامه پيشين رجوع داشته باشد. آيا فضاي باارزش سرمقاله را براي نشان دادن نام شركت (كارخانه) كه هيچ توضيحي درباره كار شما نمي‌دهد، هدر مي‌دهيد؟
آيا عنوان شما شامل اصطلاحات تجاري مي‌شود؟ عبارتي كه بچه‌هاي شما يا مادرزن يا مادر شوهر شما نتوانند آن را توضيح دهند؟آيا توضيح شما از محصولات و خدمات گويا و صريح است يا يك توضيح كلي است كه مي‌تواند به سوالات انواع تجارت‌ها و شغل‌ها پاسخ دهد؟آيا كانون اصلي عنوان‌هاي شما اشاره دارد به موضوع فرق گذاشتن يا برجسته كردن محصولات و خدمات شما در يك رقابت و همكاري؟سرمقاله‌اي بنويسيد كه توجه مشتريان شما را جلب وب‌سايت شما كند. مانند نگاه كردن به تبليغات مجلات. آنها اين صفحه را سريع و با دقت نگاه مي‌كنند كه آيا محصولات و خدمات شما آن چيزي هست كه آنها مي‌خواهند يا نه، چنانچه بتوانيد درون وب‌سايت‌ها يا بروشورهاي تجاري علاقه آنها را شكار كنيد آنها به خواندن ادامه مي‌دهند. بهترين راه براي انجام اين كار دادن يك نظريه واضح و روشن درباره مشكلاتي است كه محصولات و خدمات شما مي‌تواند آنها را حل كند يا سودي كه مقدر مي‌كنيد. از يك سري جملات برگزيده مانند جملات زير با دقت استفاده كنيد:
– طرز بكار بردن تخصص و مهارت براي جذب كردن ارباب‌رجوع ساعي و كوشا.
– در منزل راه و روش براي تمرين جدي وب و طراحي نقش يا مهري كه به پيشرفت تجارت شما كمك كند.
– صفحه عنوان شما بايد با آنچه شما به ارباب‌رجوع عرضه مي‌كنيد ارتباط واضحي داشته باشد به عنوان مثال بايد مشخص باشد كه چه سودي را مقدر مي‌كنيد يا چه مشكلاتي را حل مي‌كنيد. آيا سرمقاله‌ها و عنوان‌هاي شما آنچه را كه انجام مي‌دهيد واضح بيان مي‌كند؟مشكلات و مسايلي را كه حل مي‌كنيد شرح مي‌دهد؟
– كسي را كه اين كار را براي شما انجام مي‌دهد تعيين كنيد. سودها و منفعت‌ها را بازگو كنيد،آيا تاكيدي بر نحوه فروش كليدي داريد؟
– مشتري را وادار به ادامه خواندن كنيد.
– تصور كنيد كه شما روي يك تمرين (عنوان) به سهولت و با مهارت كار مي‌كنيد و مي‌خواهيد براي پيام تجاري خود مشتري جلب كنيد در اينجا چند تا از عنوان‌ها كه ممكن است شما براي برگ‌هاي تبليغاتي خود استفاده كنيد بيان شده است.
ماساژ Georgejenkins (اسم شما يا هر چيزي كه مي‌خواهيد)
آيا شما از كمر درد رنج مي‌بريد (بهتر است كه نوع مشكل را بيان كنيد).
7 راه براي رهايي از كمردرد (بيان مشكل و راه حل مسأله)
چگونه با استفاده از كامپيوتر در عرض يك ساعت كمردرد شما را از بين مي‌بريم (هدفتون از اين تقاضا، مشكلات و سودها)
توجه مشتري خود را در چند ثانيه اول با عنوان‌ها جلب كنيد سپس كار خود را با استفاده از يك عكس براي واضح‌تر نشان دادن قيمت محصولات و خدمات دنبال كنيد در اين صورت شما به فروش بيشتري دست پيدا خواهيد كرد. سعیده مظاهری
*http://info-tmba.ir/art/Article/378.html

]]>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *